Usein kysytyt kysymykset

Palautetaanko käyttösaldon raha minulle?

Tilin sulkemisen yhteydessä palautamme käyttösaldossa olevan rahan teille takaisin.

Onko ohjelmassa vieraskielisiä laskupohjia?

Nettilasku.fi-palvelussa on laskupohjat seuraavilla kielillä: suomi, ruotsi, englanti, eesti, espanja.

Voiko laskuun lisätä liitteitä?

Myyntilaskun luomisen yhteydessä voit lisätä pdf-muotoisia liitteitä.

Mitä ominaisuuksia pankkiyhteyksiin kuuluu?

Pankkiyhteyden sisältö määritetään pankkivaltuutuksessa, jonka käyttäjä täyttää, tulostaa ja vie omaan pankkiinsa. Pankkiyhteydellä voi noutaa viitesuoritteet, tiliotteet sekä maksaa ostolaskuja ja palkkoja.

Voinko lähettää laskuja perintään?

Nettilasku.fi-palvelusta voi lähettää laskuja seuraaviin perintätoimistoihin: Suomen Perintätoimisto Oy, Intrum Justitia Oy, Solaco Oy.

Voiko Nettilaskua käyttäen tehdä Factoring-laskun?

Kyllä.

Onko lähetelaskutus-ominaisuus?

Kyllä. Voit kytkeä toiminnon käyttöön asetuksista.

Voinko laskuttaa aputoiminimellä?

Kyllä. Lisää ensin aputoiminimi ja laskuta sen jälkeen käyttäen aputoiminimeä.

Onko laskuille mahdollista saada asiakaskohtaiset viitteet?

Kyllä.

Voinko muokata laskun ulkoasua?

Nettilasku.fi-palvelussa voi muokata mm. logoa ja värejä.

Onko laskuissa viivakoodi?

Kyllä. Sähköpostilaskuissa on lisäksi virtuaaliviivakoodi.

Onko Nettilaskussa mahdollista tehdä tarjouksia?

Kyllä. Nettilaskussa on tarjouspyyntöjen, tarjousten ja myyntitilausten yksinkertainen hallintatyökalu.

Voiko Nettilaskua käyttäen maksaa ulkomaille?

Nettilasku tukee mm. IBAN-muotoisia tilinumeroita.

Voinko tehdä laskun käänteisellä arvonlisäverolla?

Kyllä.

Tukeeko Nettilasku.fi suoriteperusteista raportointia?

Kyllä.

Onko Nettilaskuun mahdollista saada räätälöityjä ominaisuuksia?

Kyllä. Toteutamme tarvittaessa myös asiakkaidemme toivomuksia. Toteutusaikataulu, -tapa ja kustannus on aina tilannekohtainen.